לוגו מטיבת"א

שתייה מופרזת

מטיבתא - מרכז טיפול יעוץ במשפחה תורני

שלום לך ,

כשהייתי בן 13 אבא שלי נפטר ממחלה . עוד בשבעה התחלתי לשתות כדי להפיג את העצב. עד היום אני שותה מדי פעם כשאני עצוב או לחוץ. אתמול גיליתי בחדר של  הבן שלי בקבוקים ריקים,  כששאלתי אותו על זה , הוא אמר לי . ” אבא, למדתי ממך , כשקשה לי אני שותה ונרגע, מה הבעיה? “

אני נבוך ומבולבל. האם יש דרך לעזור גם לי וגם לבן שלי?

תודה

 אריאל היקר שלום ,

אני שומע ראשית כל את הכאב ומשתתף בצערך. לאבד הורה זו  התמודדות לא קלה, בוודאי לא בגיל צעיר כל כך, הן ברמה האישית, והן ברמה המשפחתית כולה.

אני מבין שהקושי העצום הזה הביא אותך למשבר, ואולי ‘בריחה’ אל אלכוהול, כדרך להתמודדות והפגת הכאב האינסופי הזה. יחד עם זאת אתה מבין ששתייה אלכוהולית כשאינה מווסתת, ומבוקרת, עלולה להיות הרסנית, ואתה רוצה לעשות שינוי.

אני מציע לראות בסיפור שאתה מספר הזדמנות יקרה. יכול להיות שהבן היקר שלך זימן לך הזדמנות פז לשקף עבורך את עצמך, ואת ההתמודדות שלך אז והיום.

 ההתמודדות עם האובדן של קשר אב ובן, שלך עם אביך, ויחד עם זאת להבדיל, חיזוק הקשר שלך עם ילדך, יכולים להיות דרך ליציאה מהמעגל שאתה מתאר כבעייתי. מעגל שאתה וגם בנך שותפים לו כרגע.

ניכר מתוך פנייתך שיש בך רצון חזק לעשות שינוי, וזה דבר הראוי להערכה , רצון זה ישמש אותך בהמשך הדרך ויסייע לך להתגבר על המכשולים והאתגרים.

המלצתינו היא להיעזר במטפל מקצועי מתאים, שיש לו התמחות בהתמכרויות והתמודדות עם אובדן ושכול, ויעבד את הדברים החשובים שאתה מעלה כאן. מניסיונו אנשים בעלי מוטיבציה ועם רצון גדול לשינוי, הצליחו להגיע אל השינוי המיוחל .

הרבה בהצלחה ובשורות טובות.

שליחת שאלה
למומחי מטיבתא

בחר קטגוריה:*
נושא השאלה*
שם מלא*
תוכן השאלה
אנא הכנס לכאן את תוכן השאלה
דוא"ל*

שתף: