לוגו מטיבת"א

מטפל זוגי מקצוע

מטיבתא - מרכז טיפול יעוץ במשפחה תורני

שלום רב,

אינני מכירה את הארגון שלכם אבל ניסיתי לברר על מטפלים זוגיים ונתקלתי באתר הזה. הלואי שתהיו שליחים טובים.

אני נשואה 15 שנה. בערך ב 5 שנים האחרונות חווה קשיים רבים ומשמעותיים בזוגיות בהרבה בחינות. גם אני וגם בעלי לא ראינו דוגמה לזוגיות טובה אצל הורינו. הורי כעת גרושים אחרי סבל רב להם ולילדים. אנחנו לא מתווכחים הרבה אבל הקשר הרגשי שלנו, התמיכה, ההכלה, הסיפוק, שביעות רצון, כל אלה לוקים בחסר כבר מספר שנים ומתדרדרים מיום ליום. לאחרונה גם איבדנו שנינו מהמוטיבציה לתקן ולשפר ומאשימים אחד את השני במצב. חייבים עזרה.

היינו בטיפול זוגי למספר חודשים אצל מטפלת שאינה חרדית שקיבלתי עליה המלצה והרגשתי שאינה מספיק מבינה או אינה רוצה להבין את עומק הדקויות וההשפעה של היותנו חרדים על הזוגיות. 

אני מבקשת עזרה והכוונה לטיפול זוגי מקצועי מאד.

אני מרגישה ששנינו הגענו עם חסכים רגשיים מהילדות ובנוסף ללא דוגמה של זוגיות בריאה וללא מספיק ידע וכלים מעשיים.

אני לא יודעת למי לפנות. האם יש עדיפות למטפל או למטפלת? בעיקר חשוב לי שיהיה מקצועי ומנוסה מאד, רגיש ומבין, מכיר שיטות טיפול מגוונות. עדיפות לאזור ירושלים.

בתודה!!

שלום ובוקר טוב,

הגעת למקום הנכון ונתפלל יחד שנזכה בסיעתא דשמיא להיות שליחים טובים ולסייע לכם.

התאמת איש מקצוע חשובה מאד להצלחת התהליך, בחירת איש מקצוע מתאים יכולה לחסוך בזבוז זמן ומשאבים רבים כגון: זמן, כסף וכד’ ומעניקה שקט נפשי ויכולת התמקדות והתרכזות בתהליך.

כדי לקבל עזרה במציאת איש מקצוע מתאים מומלץ לפנות למוקד שלנו ולקיים שיחת אינטק טלפונית שלאחריה נוכל להפנות אתכם לגורם מקצועי מתאים.

מוקד מטיבת”א פעיל 24 שעות ביממה ומאוייש ע”י אנשי מקצוע ועו”ס מומחים במתן מענה וייעוץ ראשוני, כל פניה מלווה לאורך כל התהליך הטיפולי כדי לוודא כי הפונה מקבל שירות איכותי ומקצועי.

את מוזמנת לצור איתנו קשר במספר 2837*

בהצלחה רבה!

יהודית שוורץ

שליחת שאלה
למומחי מטיבתא

בחר קטגוריה:*
נושא השאלה*
שם מלא*
תוכן השאלה
אנא הכנס לכאן את תוכן השאלה
דוא"ל*

שתף: